tårarna rinner nu och jag funderar.

Jag sitter och funderar. Jag hittade nyss en recension om grabbarnas kommande skiva: här kan ni läsa den.
Jag blir besviken. Klickade mig vidare till han som skrev recensionen och "hans sida" och tydligen gillar han inte rock. Kan vara därför han skrev som han skrev.
Men jag undrar. Tycker jag om deras musik bara för det är just Jonas (även J&N) eller skulle jag brytt mig om det var någon jag inte "känner"?
Hur ska jag veta? Kanske grabbarnas skiva är jättedålig egentligen, bara copy&re-new? Hur ska jag kunna döma det egentligen? Oavsett vad de gör så kommer de betyda lika mycket för mig. Jag hoppas bara att jag inte hittar på detta "att de är bra" utan att de verkligen kommer lyckas och att jag kommer få vara med ett par år och stötta dem. Jag har längtat efter detta i lite över två år. 739 dagar för att vara exakt. Dagen jag var i Umeå. Kvällen jag träffade Jonas i deras hotellobby och pratade om detta. "Jag kan inte berätta något nu... Men jag lovar att berätta för dig först!"  Det ögonblicket kommer jag aldrig glömma.

Jag får helt enkelt vänta och hålla tummarna. Om 4 veckor och 3 dagar, 31 hela dagar. 744 timmar. 44640 minuter. 2678400 sekunder.

tack för min framtid.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-22 @ 18:25:53
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0