världens bästa grabbar.

Kom nyss hem från stan.
Grabbarna va så söta så! Ser först Jocke stå vid en pelare.. jag är påväg dit och står bakom så kommer Nisse och ba: heeej! *kram* så vänder sig Jocke om och är förvånad, lägger på luren och kramar mig. Båda var förvånade som tusan och undrade vad jag gjorde där om jag skulle åka... Nepp, jag är här för att träffa er! :) Gav grabbarna en varsin bild... "Öppna då... Så vi kan se vad det är för fiiint... *blick*" Superfina bilder på dem och enligt Jocke såg Nisse ut som Michael Jackson på bilden ;) Alltid dem att nagga varann ;)
Sen kommer Jonas... "FAN!" vänder på huvet... "men hej!!!!" Grabbarna hade liite grann att bära minsann ;) Snacka lite om min födelsedag... Jocke: "Ja såklart, den 15 september!!!" Jonas: "det är dagen efter min mamma!!" :) Söta! Snack om skivan och även releaseparty... "självklart!" Det har vart min plan från allra första början ;) Grabbarna skrev lite på skorna och Jocke lyckades göra en konstig stjärna ;) De skulle vidare till soundcheck... Till Strand vid Hornstull för Bonnier så de skulle ha tag i en taxi... Jag fick hjälpa till att bära ölen... "även fast du inte är 18 än..." ;)

Världens finaste grabbar. De sa flera gånger att de var glada att se mig och att jag var gullig som kom och tog emot dom :) Så jävla bra att jag åkte dit. Nöjd är jag! Snygga grabbar och Jonas hade armbandet på sig... ":) *le med ögonen*"

Tack för en superstund och alla mysiga kramar!

N: "Men vaddå... Tycker du att jag är konstig???"
E: "ehm... nejdå.."

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Hahaha ja men de skule han ju ha gjort :) Jepp annars så va ju artikeln bra:)

2010-08-27 @ 22:16:27
URL: http://capricorn.devote.se
Postat av: Bella

Sv: Jepp, ja det kan jag hålla med om, men jag tror att de håller med Jocke.



Det kan jag tänka mig :)

Sett att jag kommenterat ett annat av dina inlägg?



Ha en bra dag!

2010-08-28 @ 11:57:55
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0