världens bästa kväll.

Jag njöt som en fisk i vattnet.
Detta var absolut ÖVER mina förväntningar.
Jag är så riktigt himla jävla lycklig just nu att det inte går att förklara.
Allt grabbarna gjorde&sa igår fick mig att må så himla bra. Det är svårt att förstå.
När vi kom dit kände jag... Jag visste att det var det här jag hade väntat på.
Jag mådde bra redan innan. Direkt när jag kom dit kom lyckan fram inom mig och jag bara njöt.
Det första jag tänkte var: "Det här är vad jag har väntat på. Känner du lyckan?" Frågade jag mig själv.
Fantastiskt verkligen.

Ska jag kanske sluta babbla småmeningar och berätta lite om kvällen och inte om hur glad jag var? ;)
Detta blir himla långt ;) Bilder kommer när jag fått från anhöriga ;) haha




När vi kommer fram så tog det en stund innan vi väl hittade till Rock corner... Gick hit och dit, till ett tivoli osv. Tillslut kom vi fram och det var typ NADA folk. Vi slår oss ner på en bänk och chillar lite, jag fixar klart Jonas present.. Grabbarna kommer från backstage och går mot baren, Jonas ser mig och är påväg fram... Men eftersom jag inte var klar med presenten så sa jag åt honom att stanna ;) Han fatta typ inget så vände han tillbaka till grabbsen. Jag tog de typ 5 meter långa presentsnöret och virade runt.. ASfint om ni frågar mig... Haha! Jag och Lisa pallrade oss upp och gick mot grabbarna... Möttes först av en Jockekram. Mys! Sen en knäppisNisse som vinkar i cirklar och sen kramas ;) sen var det Jonas kvar. Får en goskram och sen fick han presenten, glad kille! Presentsnöret fick Jocke till halsband ;) haha! Så fin så :) När jonas fått presenten frågar Jocke: Har du fyllt 18 än nudå?! :) Så kommer Nisse in också: "Ja, har du fyllt???" Jag ba: Nepp... Men om 40 dagar!!!! :) Då jävlar! :)
(hade kollat upp det samma dag på nätet, så kul att de fråga :p haha) Jonas öppnar och blir skitglad! :) Några kramar hit och dit :P haha! Jocke och Nisse ställer sig på en varsin sida om honom och tittar :) I början av albumet är ju gamla bilder :P Så Jocke ba: Men Jonas, du ser ju riktigt ung ut!!! :):) Jonas:*blick* Haha!! Sötnosar! Jocke tyckte det var roligt med födelsedagar och presenter och hittan och dittan... "Jag vill också..." Jag ba: Men där är du med :) (bild från eksjö) Jocke: Men titta Jonas!!! peka på båda dem tillsammans... Där är jag där är jag!! :)  Så söt så... Nisse&Jocke ville kolla mera när Jonas sa att han skulle kolla in mer sen!
Grabben tackade och kramade mig igen, "Tack! Du ska veta att jag verkligen uppskattar det här! *titta mig i ögonen* på riktigt... tack! Tack själv säger jag... Han sa det jag verkligen har velat höra ett bra tag och allt han gjorde igår fick mig att sluta tvivla. nu vet jag. Så jävla fin.
Han öppna det andra lilla paketet med armbandet och svettbandet, och sen skulle de kila och byta om… ”det här ska jag ta på mig nu” :)
Glad skuttade jag tillbaka till bordet och chillade lite. Gjorde en skylt till Nisse... Frida&Cicci tar kort och så kommer Jonas mot mig och ja ba: men du får inte kolla!! han ba: nejnej :) jag kollar inte :) *står oskyldigt breve mig* haha sötnos!!! puss pårej! Det började närma sig gig och det var makalöst bra!
När jag sjöng med så såg Jonas det och log+lipade ;) "okej, aa förlåt.. jag skrämmer bara iväg tjejer... *tittar på mig och blinkar*" jovisst så är det verkligen! ;)
Men två låtar jag inte kände igen… hmm :) Spännande och se om jag känner igen dem när skivan kommer! Ska kanske fråga Jonas innan jag lägger upp filmerna jag har på youtube ;) haha Efter giget försvann grabbarna backstage... En stund senare så kommer de tillbaka och jag går fram till Jocke och frågar vart de har varit ;) ”Vi har suttit och diskuterat!” ”Om hur himla bra ni är!!!” ”ahw.. Nepp! Om hur himla dåliga vi är!! Needå.. haha!” eh ja ;)
Berättade att jag bara grät två gånger… han ba: ”inte ska du gråta inte… *titta på mig* ger mig en kram och gosar, fick såklart tårar i ögonen då också… Försökte få bort dem och släppa ämnet… Jocke bara tittade på mig och log. Fin snubbe. Tog upp allt jag hade med mig och Jocke fick börja skriva, skrev på en liten handduk, tröjan och musmattan… ”Vad är detta?” ”En musmatta! Så jag kan tänka på er varje gång jag sitter vid datan :)” ”åååhw….” Han ritade en asfin gubbe som rökte hjärtan, och då var det okej ;) haha! Värt! Sen kilade han iväg och Jonas fick komma och skriva istället :) När han såg handduken så berätta han om sin brorson, han ba: Min brorsa har såna här! Ehm… Jag har ju blivit farbror… och så har man såna här och lägger på axeln så kräks han där ;) *visar* Han skrev iaf lite och sen vidare till allt annat… haha! På gamla tröjan så klagade han över att han vart så tråkig och sånt förut! Ja, titta liksom… Kungsan och en ful jävla smiley, hur kul är det? :O haha! Så han skriver Treadstone.. Nisse frågar någonting om några band… Så vänder han sig tillbaka och ba: ”ehm… Varför står det Treadstone här?” alla garvar och vi förklarade att han skrev det :P och han hade ingen aning om hur han skulle fortsätta, Cicci föreslog att han skulle rita en gitarr, och så blev det :) En vit med typ svart plektrumskydd ;) Don’t ask me more, haha!
När allt va klart, så berätta han även att hans föräldrar hade fått se kalendern för några veckor sen och de hade tyckt att den va jättefin :) jag frågade om han verkligen hade kvar den, den va ju över ett år gammal liksom, så säger Jonas: men på riktigt, allt är så himla fint! Klart jag har kvar det!” Frågade även om det han fick av mig i sävsjö… ”Ja! De blåvita shortsen ja! De va skitbra, mina andra försvann så jag har badat i dem hela sommarn! :)” Lite snack om allt och jag blev glad, grabben kilade iväg och nu var det Nisses tur, jag försäkrade honom om att det bara tog en kvart minst ;) Snackar om ALLT möjligt! Go kille!
Jocke kommer förbi och lämnar en öl… Jag höll den och så kila Jocke iväg och så kommer han bakom mig och säger: Jonas är bögen från smögen som blabla… haha! Knäppis!!
Nisse skriver även på alla saker… När Treadstone-tröjan kommer upp, så säger han: Jag fullkomligt ÄLSKAR att du har den här! Du anar inte, det gör mig så glad!! *tittar på mig* Men vadå, det är ju tack vare er :) Jag är glad att få ha den!
Vi tog även lite bilder, och grabben är ju för söt! Jag höll i hans öl medans han skrev, och när vi skulle ta bild så gav jag den till Lisa… Så Nisse ba: ”men nej, vad gör du?... Det är okej för mig!” ”Vaddå, att jag smakar?!?! :)” ”njää… Asså att du har med den på bilden, du är ju snart 18!” Haha sötis! Massa flummbilder och han är för go! Frågade honom om han kom ihåg när jag fyllde år… Han ba: om 40 dagar!!! :) Jag ba: aah, och vilket datum är det? Nisse: Jag har ingen aning! Jag vet inte vad det är för datum idag ens! Jag: Men en vecka innan skivan kommer… Nisse tänker efter… Men Nisse, han sa ju det minst 10 ggr där inne! Nisse: Jag vet, men jag kommer inte ihåg!! ;) okej.. den 14:e? Haha flumm och tillslut fick vi fram den 15:e ;) ”14+1 är nooog… 16 :) nehedåå…”
Snackade om saker han har fått från Flaj, ”klart jag har kvar det någonstans! Man kan inte slänga sånt, det är inte sånt man får varje dag liksom” Så kommer Cicci och frågar om jag frågade om saker han fått av mig… nepp svarar jag, det Flaj gav… Då bryter Nisse ut: nej!! För jag har inte fått ett jävla skit av dig!!! Joho, det har du visst! Några armband och nu skylten! Oookejdå! :) Han fick iaf det svarta armbandet, han ville ha det röda, men icke! Haha men jag knöt fast det ordentligt så det inte skulle gå sönder ;) haha tydligen hade det blåa gått sönder för lääänge sen! Jodu, haha!
Massa mer snack och grejer, ska maila bilder till honom från igår också när jag fått från Frida och resten som har bra bilder :) Min kamera är ju sämst så jag hade tagit typ 13 bilder.. Sämst. Hata. Men men, ska kanske se om jag kan hitta någon bra… Hmm…
Vi skulle in i tältet ”Men kooom dåååååååå” aah okej, sen sa jag hejdå iaf, och så blev det lite konstigt, men han va söt. Picka på jonas som en dåre, och han vänder sig om och leker tiger (?) haha! Oj, va farlig du ser ut… Kramar honom hejdå och han tackade igen.
Hängde runt och sen var det sista bandet ut. Det var helt okey ;) haha
Frida hade gått fram till grabbarna, så gick Cicci dit så vi gick också dit… Visade Lisas sko för Jonas, så tittar han på mig och ba: Jag anade att du skulle göra dedär ;)
Efter någon sekund så kommer han och snackar: ”Jag måste bara få fråga, vilken är din favoritlåt? :)” utan tvekan svarar jag ”Crash and burn!!” ”ååh.. :) då kommer du få en överraskning sen när skivan kommer! ;) Jag fullkomligt älskar den låten!”
När vi ska gå så haffar jag Jocke och säger att jag ska dra… ”njäääej….*blick*” Världens gosigaste kram någonsin… ”tack och va kul att du kom!!” vad svarar man? Jo, ”det var kul att vara här och se er!” lite mer myssnack och så när vi släpper tittar jag honom i ögonen och säger tack och lägger handen på kinden (hahaha PINSAMT!) men de va gos… Nisse vinka hejdå och sen rullade vi hem igen…


Jävligt långt blev detta, men men :) Blir oftast så för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0