Vem vet mest?

Just nu sitter jag och väntar på mail från Lisa... Ska få några bilder på mig och grabbarna från när vi var i nyköping för några veckor sen! Gulligubbarna! :)
Tittade nyss på Vem vet mest, därav rubriken. Faktiskt riktigt roligt när man själv kan och de på tvn inte kan... Men inte så kul när man inte har en aning... I det läget lär man sig kanske något ;)

Idag blev det en kort dag i skolan... Tog en tur förbi forum och sen direkt till Projekt&Företagande som jag hoppas blir en rolig kurs! Även lite Formgivning B hanns med och där var det också slappt, bara redovisning av sin lilla servis så det tog hela lektionen! Imorn blir det en heldag... Börjar 8.20 med Konstruktion A och sen rullar det på med Samhällskunskap, Matte D och även lite Svenska ska hinnas med innan jag får gå hem (åka till stallet) Har ännu inte bestämt med Jossan hur det blir imorn... Så jag får se! Kanske kan kolla med Tess när hon slutar och åka direkt ut med henne? :)

Nu ska jag ta det lite lugnt, ta bort sminket och sedan titta på Fångarna på fortet! Ska nog passa på att platta håret nu också! Skönt att ha gjort det på kvällen så kan man se hur det vill sig imorn :)


kolla in denna underbara bild. feeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0