zzzz....

alltså... jag är helt död!
gick upp imorse vid kvart i elva... halsen va värre och kände mig jättehängig!

Har gått ut med hundarna idag och sen bara tagit det lugnt.. skulle ju åkt till allsången, men jag har ingen ork alls... Har nyst tusen gånger om idag och hostar hela hela tiden... Får hoppas att det blir bättre och jag får vila hela dagen imorn också så jag orkar rida imorn kväll... och på lördag ska jag jobba igen... Så jag får vila upp mig dessa dagar och bli frisk!
Jag som aldrig blir sjuk, så blir jag det när det händer saker och det inte alls passar att vara sjuk... Har bara ätit två knäckemackor idag.. Finns inte mkt att äta hemma... Så jag får väl vänta till middagen!

Under dagarna i göteborg så drömde jag om grabbarna/en av dom varje natt :) Kanske sista natten också, men jag glömde bort drömmen efter ett tag... Men troligtvis :) haha! Känns bra, jag tänkte inte på dem hela tiden... så det var skönt att de kom tillbaka när jag inte bestämde det själv :) om ni förstår!

Nu ska jag fortsätta vila och även ringa mamma och se om hon kommer över med mina saker från eBay :)
Skor, kameraprylar och telesaker!! :) happy!

Kommentarer
Postat av: Bella

Krya på dig!

2010-08-17 @ 17:26:43
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0