ändrade planer

okej.. ändrade planer.
tyvärr blir det inget Finland...
skulle egentligen åkt dit om ca en månad för att se världens bästa Treadstone. men det ändrades ikväll...
kom fram till att det är en hel del pengar och ifall jag skulle bli besviken så hade det vart fett ovärt.
hade verkligen velat åka.. men antar att jag får spara dom pengarna till att åka på fler gig här i sverige istället...

skulle verkligen vilja se grabbarnas min.. i finland liksom.
men det kommer fler tillfällen.
jag får lägga dom pengarna (inte allt kankse ;)) på en extra skiva eller två.
det skadar aldrig med för många! haha

HÄR kan ni förhandsboka Treadstones skiva A New Day Sun!!!! som släpps om TRE veckor!! göttans bananer!


hur mysigt?! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0