bäst just nu.

Hitta fler artister som The FixMyspace Music

hemma nu från stan! blev en trevlig morgon. grabben va trött men lite småmys ändå.
nja, ja det funkar!
vidare på stan, köpte en julklapp till brorsan, så mycket mer hittade jag inte, så jag åkte hemåt och nu sitter jag här! om typ 1-1½ timme så åker jag till forum och träffar Lisa och idolerna.
förhoppningsvis blir det som sagt the Fix ikväll.
juste, jag hälsade på "steken" eller Stefan som han presenterade sig för idag :P så fick små aningar om att han är trummisen i the Fix.. men det återstår att se ikväll om jag tar mig dit! :)

ska även få en bild av jossan sen från idag. på mig och gubben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0