full rulle!

vaknade för ungefär en timme sen och skuttade upp :)
har plockat lite kläder och ska fixa klart det sista.. har för mig att pappa kom in i morse och snackade med mig om det... haha! bra minne har jag på morgonen, ja!
iallafall, mina lurar är paj.. eller den ena glappar så tänkte kolla med pappa om han vill åka med mig till sickla och byta dem.. och så såg jag på sibas hemsida att lurar är "grej of the day" så undrar hur det blir... :) såg ett paket med in-ear och ett par lurar som går över skallen. :) så funtar på att lägga till 100 spänn så blir båda dom mina! :) ska nog bygga ihop något bra för mig! :) har velat ha såna ett tag, men blir så krångligt om man tex ska ut, då kan man ju inte riktigt ha med sig såna... :) så det blir kul att variera sig lite också...

men då måste jag bli någorlunda klar med rummet här! måste tvätta en del innan jag åker iväg på torsdag.... oj va kul.


mina kottfigurer från i somras :) haha! dem undre hoppar hopprep ifall ni inte förstår det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0