hemma igen!

kom hem i söndags kväll men inte orkat ta mig tid till att skriva!
igår gjorde jag absolut ingenting, superskönt! sov till typ halv ett, upp och chilla järnet och sen öppna juleklappar! trevligt trevligt!
idag gick jag upp halv tio lite chill, fix och promenad med Ninja först och sen plockade Lisa upp mig med bilen så rullade vi till forum för en shoppingdag :)
hittade gråa jeans, svart ball skjorta, ett linne och ett par trosor.. var nog det! :) jag är nöjd! köpte inga onödiga saker för en gångs skull (a)

nu har jag bara chillat och så! ska nog slå en pling till mormor och planera helgen i mars :)
tåget är superbilligt, det är 18-års gräns och boendet gratis! bara inträdet som ligger på 140 men men.. ;) ska försöka ordnas!

Imorn blir det superchill och sen en eftermiddagspromenad med Ninja :)



måste bara tillägga.. det roligaste idag måste vart alla gånger Lisa sa : vad sa du?
haha! om jag var på andra sidan klädstången och inte sa ett ljud.. så sa hon: vad sa du?
väldigt underhållande måste jag säga :) även dom gångerna man sa saker till henne så svarade hon oftast med den meningen ändå ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0