jag blir så frustrerad!

inte bra dag för mig idag.
eller jo, en grej va bra. att jag fick MVG i FE-kursen, yeeeass!!! känns brrrra!!
resten av dagen. eller nu kvällen, förstörde dagen.
haft en helt okey dag, fick en hel julmust av min FE-lärare till att ha på eftermiddagsfikat :) snel! och sen matte, håltimme. chill svenska. sen pysseleftermiddag. gjorde lite armband och så :) pysselmästaren vare här ja!
efter skolan gick jag till forum, kolla vinterjacka. hittade INGEN jag ville ha. hittade en jacka, som skulle vara PERFEKT om den vart svart, men den var såklart inte det.. utan beige.. tittade lite till, men köpte den beiga jackan. nu när jag kom hem. insåg jag, att jag verkligen inte alls vill ha den. nej, det känns inte bra.. den är fel färg, jag vill verkligen ha svart eller mörkblå, med ludd på luvan och fina fickor. jag har den i hjärnan! men, den jag köpte nu, den är helt enkelt fel. så jag får googla efter jackor någon gång, så får denna tyvärr åka tillbaka. jag klarar inte av att ha en jacka för över 4000... skulle få panik om någonting skulle hända.
men när jag kom hem nu, jävlar allt släppte. jackan kändes inte rätt, internet krånglar järnet och msn, facebook och google vill inte funka! dem sakerna man behöver liksom. så fick jag bara feeetabstinens efter grabbarna. vill ha en myskram från youknowwho. bästa snubben som finns när man känner sig depp. en kram senare är allt som bortblåst!

jag orkar ingenting! jag ska nog vila någon timme, sen kolla igenom samhället lite grann. lägga över på minnessticka och lägga ner den i plånboken så jag inte glömmer den imorn också.. -.-



ahw...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0