jag har lärt mig en läxa...

tänk alltid efter innan du sätter dig på bussen!!!!!
det gjorde inte jag.. kom på när bussen rullar iväg och så börjar jag fundera... hur ska jag hinna till stalletbussen??? insåg att den bussen jag satt på skulle ta ca en kvart längre än den snabba bussen, som jag egentligen skulle tagit. men men. får damp och blir så arg på mig själv. kommer iaf fram till hemmesta centrum 5 minuter efter bussjäveln gick -.- så fick vänta typ 20 minuter och sen gå från stora vägen.. vilket tog 32 jävla minuter. jag stressade som ett as och ingen bil stannade. hade kanske inte behövt gå så fort som jag gjorde, men det var ganska skönt ändå. :) så ett + på detta var att jag fick en välbehövlig promenad! sen hopplektion, fick Waldo. det gick helt okey, han va duktig och hoppade allt utan att riva en ända gång! jag skulle vart med lite mer osv men det får man öva på. jag är bara glad över att han inte rev... sist jag hoppade honom rev han ALLT förutom två-tre ggr... så det är en förbättring!

aja, nog om det!
såg nu när jag kom hem att grabbarna har lite promostuff och spelning i finland! men tyvärr är det 22 års gräns på den klubben som spelar på... faaaaaasen! annars hade jag lätt åkt.. har tänkt lite på senare dagar att jag vill åka till finland igen :) var ju där för ett antal år sedan, och det var faktiskt en ganska häftig stad! :) kanske blir i sommar?!

nu ska jag bara chilla vidare. ska nog lägga mig ganska snart och imorn ska jag till Anna och jobba lite, det är suveränt såhär innan jul!! :) blir till att typ stoppa papper i kuvärt ett par timmar.. men pengar är pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0