jag saknar sånt...

jag vill bara... gå till radiohus och vänta... vänta utanför tv4s inspelningsstudio till nyhetsmorgon... osvosv.
göra alla dom sakerna som egentligen hör till och är något av det bästa av hela situationen!

jag längtar något så fanatiskt mycket! jag bara hoppas. HOPPAS hoppas hoppas för eran skull.
men det kommer väl inte förrän årsskiftet när det börjar närma sig skivan antar jag... men det är smällar man får ta! jag blir nöjd bara det kommer att hända!

förresten, snackade lite med min bästa vän om allting. som hon sa, när man berättar för andra bara dumförklarar dom en... dom förstår inte situationen! så ta tillvara på dem få som faktiskt förstår! och som hon också sa... det blir så "fel" eller ja, fel och fel.. men ändå, känns "otacksamt" ett tack/detsamma/vi ses snart/va gullig du är. hade gjort susen. det räcker, jag begär inte mer än så!

nu ska jag stänga ner datan och bara ta det lugnt framför tv'n en stund! upp tidigt imorn har jag bestämt mig för, annars kommer jag ALDRIG få något gjort, så det är lika bra att pallra sig till lektionen! måste ta tag i att åka till en skomakare också, får göra det någon dag snart... känns ju ganska meningslöst att fortsätta med någonting som inte kommer gå att genomföra... men imorn blir det iaf lite pyssel på sista lektionen, rådiggar det! :D


bjuder på en urgammal bild... så vill jag ha mitt hår! kanske lite mörkare färg.. men klippningen...

Kommentarer
Postat av: Ciiiccciii

Tack bästa du!!! <3<3<3<3

2010-12-07 @ 10:16:08
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0