kommer vara svårt att lämna.

hur blir det, om några år, när man måste lämna hela karusellen? hur gör man? när gör man det? kan man ångra sig? är det något man funderar över? kommer det ske över en natt? är det en "fas" man går igenom och sakta tar sig ur? hur kommer man tillbaka till det "vanliga livet"? det här är ju mitt vanliga liv...

så många frågor. jag får ångest bara över att tänka på de kommande åren... när ska detta ta slut?
jag vill egentligen inte tänka på detta. jag vill bara njuta av hur det är nu.
jag har fått så mycket mer än vad jag förväntade mig den torsdagseftermiddagen i heron city.
vem visste att TS skulle bli något jag är så himla glad över?
vem visste att de andra två parterna i bandet skulle betyda så mycket för mig?
jag är glad. två fina grabbar som visat en sida som inte var min mening att "framkalla"
jag känner, kanske har fel, att dem valde det själva. jag visade uppskattning emot bandet, musiken efter ett tag och även själva grabbarna efter några månader också.
kommer ihåg att jag tyckte att J-sexy (haha) va så himla snygg och att jag faktiskt tyckte att N inte verkade vara en bra grabb... Men oj. jag tror efter, ja efter Eskilstuna 12 juli 2009. där ändrades nog mycket! tankarna om N försvann TOTALT, grabben är ju helmys :) haha! och J-sexy var en trevlig knutt och mysig där. men tror nog att det var... på Pub Anchor och de första giget med TS. det är sån reaktion och engagemang man vill få.
ja det är en stooor skillnad på dessa tre grabbar. men jag tycker om dom alla tre lika mycket (med skillnad på någon %) och jag vet faktiskt inte hur mitt liv skulle vara utan dem.
jag är tacksam.

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: ja det va inte helt fel :) det är min killes tröja så jag lånar den bara ;) men riktigt skön är den :)

2010-12-08 @ 08:15:29
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0