last time

sista gången nu innan jag lägger mig!
haha har bloggat 5 ggr redan sen jag kom hem.. nu 6:e gången..
sitter och "snokar" runt på facebook, sj, fakta om åldersgränser osv.
åååh... om det blir som jag vill och det jag hittat stämmer. så kommer jag, med eller utan sällskap. rulla iväg till göteborg i mars månad och bara enjoya grabbarna i denna vackra stad. tänk va glad jag skulle bli då.
en konsert i en stad "långt" borta. det är detta jag längtat efter.

nu är det bara att hålla tummarna och att jag får reda på lite mer så jag kan börja planera!

tjippihooo... Vill även suuupermycket åka till finland om cirkus en månad. men måste snacka med grabbarna... helst jocke. men han är ju bortrest så det blir la lite svårt.. men jag får se hur det blir! skulle vara jätteroligt med en liten resa till finland. relaxa lite med bastu o grejer ;)

vi håller tummarna! jag är iaf supertaggad på allt som möjligtvis kan hända! whooop.
count me in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0