lilla söta bellsan!

juste, stallet igår var det ja!
jag åkte ut tidigare med amanda, så jag tog bussen hem till henne sen rullade vi bil ut :)
var ute till tjugo över 7 och amanda stod fortfarande på listan, så vi gjorde iordning hesten (ponnyn) sen snacka vi med Mia så fick jag rida istället :) whiho. blev söta Bell, har bara haft henne en gång innan! då red jag barbacka på henne och ramlade av, men det var superskoj! haha believe me :) men det kändes kul att sitta på en lite mindre häst för en gångs skull, snabba små steg och härlig takt! vad väldigt pigg och ville inte lyssna så bra i början, men det släppte efter ett tag och det rullade på riktigt bra! "-den där ponnyn passar ju dig!"
red en liten bana över en bom, som den gruppen ska hoppa nästa vecka, haha ojojoj! men det rullade på skitbra, måste bara tänka på att trampa ner hälarna bättre, alltiid... men när jag väl tänker på det, så funkar det bättre!
supernöjd över lektionen iaf och hoppas på henne fler gånger!
nästa lektion, ordinarie lektion då, blev en ny häst för mig. Belinda denna gång... Nja jag kan bara säga att det INTE var min typ av häst. jag tror faktumet att jag knappt hade ätit något på hela dagen, inte något riktigt mål. hade en stor inverkan på mitt humör och svårigheter på att fokusa. mestadels fungerade det ändå okey, men nej... gärna inte en häst jag vill fortsätta på...! hellre Bell eller Jasmina :)

nu ska jag titta på Veckans kanin som vi va på häromdagen!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0