sitter i stugan

framme i stugan
den är typ heeeeeeeeeeelt ny! haha faancy!! ny braskamin, ny bastu, ny tv osvosvosv
jag fick den breda sängen.. moahaha (Y)

på måndag tror jag minsann att jag och jossan får börja planera våran resa lite grann :) kolla hotell/hostel och övriga boenden. troligtvis blir den en resa från fredag-söndag! fredagen blir att utforska och kanske lite roligheter... sen lördagen blir det också en del utforskning av stan och kvällen bjuder på resans höjdpunkt! lite sömn och sen en hemresa på söndagen efter ytterligare några timmar på stan! låter som en riktigt bra helg om jag får säga det själv :)

en resa är ju aldrig fel! jag får börja spara ihop flyget redan nu... :) haha


lite hallonte såhär på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0