Sitter och pluggar f.e nu det sista :) kän...

Sitter och pluggar f.e nu det sista :) känns helt okej än så länge! Senare blir det stallet, hoppning står på schemat :) juste, inatt drömde jag att grabbarna gade spelning i luleå, men jag kunde inte åka upp av någon anledning... Men fick ett sms och det stod typ : "men det löser vi..från och med nu så kan du åka med oss när som helst och du behöver inte oroa dig för några kostnader..." :) tänk va grymt det skulle vara :) jag kan ju drömma vidare...! Aja, tillbaka till papprena nu en sista stund!


Kommentarer
Postat av: Linda FE

Tänk va mycket det finns att lära sig om mig!! :D

2010-12-01 @ 21:35:47
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0