spola fram tiden!

ah. TRE veckor kvar! det är sinnes! :)
nyss skulle skivan släppas men blev framflyttad 18 veckor.
(vilket även betyder att jag fyllde år för 15 veckor sen idag)
men iaf, 3 veckor kvar.
jag kommer att hänga på låset klockan 10.00 när butiken öppnar och kila in och köpa den.
jag insåg att jag ska spara mitt presentkort jag har i hela forum, som ligger på 193 kr. och då får jag skivan "gratis" så det är sjukt bra! :) då kan jag köpa en till och bara själv blitt av med pengar till en skiva.
riktigt braaa!! :)
jag längtar stört! våren kommer bli brabrabrabra!!! :)

måste komma ihåg att ta med mig walkman:en så jag kan lyssna i skolan på en gång ;) och tyvärr kommer jag missa en liten stund på lektionen.. men sånt får jag leva med! fett värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0