tjipp tjopp

jag är så seeeg! haha
ska fixa mig och sen hoppar jag på en buss in till stan!
just nu sitter jag med min lilla lurvtuss till hund i knät och myser!
ska snart sminka mig och fixa håret! packa ihop väskan måste jag också göra och sen är det bara att rulla!

möter upp min bästa vän när hon slutat jobbet, vi tar oss till centralen och köper tågbiljetter till gbg i mars. och jag måste även byta jobbdag! bra timing känner jag! men det löser sig alltid :)
whoopp!
nu lämnade min hund knät så jag antar att det är hans sätt att säga att jag borde sätta fart... said and done!

Kommentarer
Postat av: lisa

mucho trevligt :D <3<3

2010-12-30 @ 15:50:39
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0