underbar dag!

kan inte berätta så mycket i detalj vad som hände... men SJUKT roligt :) haha
började med en trevlig tv-inspelning med snyyyygg hmm, va kan man säga, snubbe som jobbar/praktiserar där ;) haha! daaamn, jag var inte okey! hahaha!!
vidare med bästa vän till söder och denniso för att käka good sallad! mumma, + att jag gillar den nya ägaren :)

mer busigheter och überflummiga saker... efter en stund pallrade vi oss mot tunnelbanan och åkte hem igen! råkade hoppas på 402 istället för 422... så jag sprang fort som attan av så fort jag märkte det ;) haha! jag är så grym :D

nu ska jag chilla lite, kanske plugga lite samhälle... pjuh, så tråkigt!

BTW. gå in på www.youneedthefix.com och klicka er vidare till lite olika roliga sidor! rekommenderar videon, riktigt snygg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0