and now it's monday again

Äntligen måndag, eller vad är det man säger? Men ingen chans att jag menar det...
Sitter i skolan på webbdesignlektion, och förstår inte ett skvätt som vanligt... Bättre lärare får man ju leta efter!

Helgen var sådär faktist... Åkte med Åsa till stallet iaf i lördags, möttes av vanliga veckomeddelandet innanför dörren... Detta var det värsta någonsin... Min fina Malinka finns inte kvar. Hon blev sparkad i hagen i torsdags, åkte till veterinären och så... I fredags fick hon somna in... Ledbanden och allt var av i hennes ben, så det gick inte att rädda..
Jag blir så arg och ledsen, äntligen en häst jag fattat tycke för... Har haft svårt att hitta någon jag verkligen tyckte om där.. Men så fanns Malinka där.. Så försvinner hon bara några dagar efter... Det var väl ett bra slut, gick så sjukt bra i lördags! Och i onsdags kväll efter ridningen när jag gav henne hö stannade jag en stund och kelade. Kände väl att det blev ett avslut där. Hoppas iallafall på att hon har det mycket bättre nu! Finaste.

Jobb igår, kändes tomt utan M. där såklart, men det gick fort och sen sov jag hela eftermiddagen.

Nu ska jag väl försöka mig på något denna lektionen.. Wish me luck. <3

Malinka
you will be forever in my heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0