don't where or how to turn.

Sitter i skolan på w-design lektion.. Fett värt eftersom min lärare bor i uppsala och troligvis är fast där... Tackochhej sovmorgon känner jag :( Jag överlever nog iaf! Ska kanske kolla lite på CAD-uppgifter ist! Måste ju bli klar med båda MVG uppgifterna.. så lite jobbigt! Men jag fixar det kanske ;) Peppar upp med Treadstone... Love it. Finns absolut inget bättre!

I helgen var det mycket trevligt! På fredagen vilade jag typ bara och kollade Lets Dance, Matte är duktig!
På lördagen åkte jag hem till Lisa och kollade mello, käkade, spelade Monopol, tittade på IDOL i ca 12 timmar i sträck. Haha! Käkade lite semla och biskvie klockan tre på natten. Kollade ännu mer IDOL då och Lisa däckade vid 5 men jag var vaken själv till strax efter klockan 6, sen fick det vara nog! Så jag somnade även jag och vaknade några gånger under morgonen innan vi "steg upp" runt 10 för att käka och sen tillbaka till Idol! Värt ;)
Hem och chilla och lägga in alla skivor jag fick låna och sen sova!

Imorse var jag uppe vid ungefär sex för att käka och kolla lite hockey. (heja finland. men säg det inte till någon eftersom dom förlorade :( )  sedan upp på riktigt och fixa, rusa till bussen. Komma lite sent till lektionen, fett ovärt som sagt, eftersom läraren inte är här.. :( damp! Jaja, back to work!

Later!
och idag ska jag träffa min fina bästis! <3 *happy*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0