Duktiga Lisa



Jag hittade hennes youtube idag, för vi snacka om det häromdagen, och så hade hon lagt upp detta för några månader sen. Jag tycker hon är superduktig!! Verkligen, ska typ få henne att söka till idol eller något annat roligt! Eller typ fixa duett med Robin! Haha det skulle vara något!

Igår hade jag en mysig dag med min bästa vän, oj så jag saknat henne! Det var väldigt mysigt, pratade om allt och jag hittade en fin väska på myrorna! Kapkapkap! :)

Nu ska jag nog lägga mig och titta på tv. Har bestämt med Elina att mötas i forum vid tio så ska vi handla lite till vårat lilla arbete! :) Egentligen börjar lektionen kvart i tio, men vi behöver nytt material och Forum öppnar inte förräns vid tio, så vi kör liten sovmorgon på det ;) Onödigt att åka till skolan, forum och sen skolan igen tycker jag. Jag behöver inte gå upp förrän typ vid åtta... Underbart! Kan typ gå till bussen nästan en timme senare än vad jag brukar. Ibland är det för lyxigt ;)
Stallet imorn kväll... Får se hur det känns utan Malinka igen... Saknar henne, mer än jag trodde. Hoppas på att jag får någon annan trevlig häst (kommer typ få Gerhard) men det är okej för imorn är det galopparbete och inget hopp, så då är han perfekt! Men känner mig tyvärr inte helt säker på honom när det gäller hoppning. Antar att det är sånt jag måste öva upp med honom, men när det är höjdhoppning som gäller näst-nästa gång.. Så... Tror jag gärna att jag skulle önska mig en annan häst...  Himla svårt med att hitta en häst jag tycker om... När jag äntligen "fann" Malinka, försvann hon bara 6 dagar senare. Hemskt.

Nu måste jag sova/tv.


Förresten, idag tog jag bort mitt sävsjö-armband... Det var lite jobbigt, efter 1½ år... Det påminde mig om hur bra allting är och numera var. Nu är en ny tid/del i mitt liv. Den 28 ryker det andra bandet, efter bara ett ½ år... Det får vara nog. Freshstart. That's what I need. <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha men Erika! inte okej...men jag får väl skylla mig själv som lägger upp den, haha ;)

2010-02-03 @ 16:13:25
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: emzipemzi fluffis puffis

men åh! vad sökte du på? :D :D :D

puss!

2010-02-18 @ 21:58:38
URL: http://emmasito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0