it's gonna be alright. just hold on now, cause you it will be alright.

Trött och mår sådär. Det har vart en lång dag och jag har bara slappat! Känns skönt... Trodde jag skulle åka iväg men det blev inte så, som tur var. Har kollat lite mello, ätit en liten godisbit och tagit det lugnt ikväll... Nu ska jag gå och lägga mig och titta på tv. Hoppas att ett avsnitt av Jon&Kate+8 som jag inte har sett rullar ikväll... Älskar det programmet! :)
Drömde om mina pojkar inatt... Oj, va annorlunda det var att prata med Jonas på det sättet... Det kändes avslappnat och naturligt. Det gjorde mig sjukt glad och jag vet inte vad jag ska tänka och hoppas på i framtiden. Karln var hur mysig som helst och även Nisse och Jocke var finisar. Helt plötsligt skulle jag visa dem mitt rum och det satt massa Westlife bilder överallt.. Dom blev övertalade att gå in för att se några undangömda bilder på dom... Haha knäpp dröm skulle jag vilja säga! Kolla in min Myspace för att se några ursnygga bilder på killarna :)
Jonas är för himla söt, utanför drömmar också.. Haha! Men han sa typ två minuter efter jag la upp bilderna att dom var bra och jag fick veta att han ännu inte vet något om deras singel... Tråkigt men sant, det är bara att vänta. Några dagar till... Om jag har väntat från Augusti 08 så kan jag nog vänta en månad till eller två. För jag är så jävla säker på att det kommer bli så himla bra att det är värt det. Jag vet det, jag vet.
Jag har trott på detta från första sekund och jag är glad över att dom är vilka de faktist är. Jag är fortfarande sjukt stolt! Jag mår faktist bättre när jag vet att detta kommer bli något bra som jag kommer att uppskatta något fruktansvärt mycket.

Nej, nu väntar sängen. Godnatt!

When he's gone you feeling low. You're moving on but you don't know. Don't know where to go.
There's still one place my friend. A familiar face and hand to lend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0