jiiippssssss

Jag kollade statistiken, för typ en månad sen hade jag typ besöksrekord.. (kanske...) haha fräsigt!
Funderar på att kanske göra lite kemi som jag sagt några gånger nu.. får ångest när dagen är slut och jag inte gjort NÅGONTING, nu har jag haft på mig från klockan 15 idag att plugga, men ICKE... vart är min inspiration... har aldrig haft någon... :( hatar det. jätteskönt att inte plugga. men det blir ju sämre i slutändan, jag tappar fokus och blir så omotiverad av allting. om jag skulle plugga så kanske det skulle bli roligare när man förstår.
Nej jag ska bestämma mig för att FÖRSÖKA, jag vill försöka börja plugga. Ta tag i uppgifter och lära mig. Det är det skolan är till för. Någon gång ibland när man behöver plugga kan man väl göra det. Jag hoppas jag klarar det...

Ska kolla klart på The City nu och hämta kemiboken samtidigt!!
Wish me luck. :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är bra tjejen! Kämpa på i skolan. Du vet vart jag finns om det är något jag kan hjälpa till med :)

2010-02-14 @ 23:39:02
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Lisa

good luck ;)

2010-02-15 @ 18:10:48
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0