snart är det natt.

idag har nog varit jobbigaste dagen någonsin.. (ja, iaf på någon vecka eller två)

började med busskrångel. tog ca 1 ½ timme till skolan, vilket brukar ta ca 30 minuter (lite mer) från dörr till dörr! så tre ggr så lång tid tog det.. och jag fick sitta i centrum i 40 minuter och frysa ballen av mig! om jag hade haft någon, men nu fick mina tår råka illa ut ist. när jag ÄNTLIGEN kom fram till skolan kände jag inte av mina tår och jag var trött (både i kroppen och i huvet) ångest på lunchen över mitt iv val till trean.. Får hoppas att jag inte ångrar mig... Hade webbdesignsprov också... min lärare är ju störd. han förväntar sig typ att man ska lära sig det där jävla flashprogrammet på några få lektioner! de flesta andra KAN ju det där utan och innan... så jag klarade ingenting och gick efter 20 minuter, fick iaf närvaro ;)

så i princip allting har vart knäppt i min skalle idag. och så vill ju inte min telefon ansluta sig till datan, min gamla kamera vill inte heller samarbeta och vissa sladdar är bara borta! Hatar rent ut sagt min data. Måste investera i en ny! hata hata!!!!!!!!!!!!!!! när jag nu får råd med det... ännu ett i-landsproblem ;)

Snart ska jag skutta in i duschen och sen gå och lägga mig! inte min dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0