Tävling på Kenzas blogg :)

Åååh... Hittade en superbra tävling på kenza's blogg nyss.

Grejen är att man kan vinna en bärbara data, och hur gärna och mycket behöver inte jag det?!
Min nuvarande stationära data kan ju... ja, rent ut sagt gå och dö. Extremt seg, vill aldrig som jag vill.
Dessutom förstör den mina bilder! Skulle jättegärna vilja ha en bärbar data, men tyvärr har man ju inte råd då man pluggar på heltid. Fick denna stationära när jag fyllde år för bara 2 ½ år sen men den beter sig som den är 10 år gammal! Avskyvärd!!
Lånar ju föräldrarnas bärbara ibland, men det uppskattas ju såklart inte!!! Och så är det inte samma sak som att ha en alldeles egen. En bärbar data, det skulle komplettera så himla mycket! Kunna ligga i sängen och surfa, ta med den när man åker tåg och bil på resor som det blir väldigt mycket av!
Åh måste ha. Jag får abstinens över att inte ha en egen bärbar dator.
Nu ska jag fortsätta kampen med min dator att ens komma in på en hemsida... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0