to walk along the lonely street

Skrivet igår: runt halv elva tiden. :)
Jag snodde en lista från Lisas blogg, ska snart gå och lägga mig för jag ska upp runt sju imorn och åka till jobbet! men först ska jag läsa engelskatexten innan jag somnar... men allra först, listan :)

DAGENS VILL HA: säg något jag inte vill ha? lite cash är en sak
DAGENS KLÄDSEL: myskläder! dvs. mjukisar, linne och sportjacka (?)
DAGENS SMINK: inget för jag har bara slappat järnet idag!
DAGENS FRISYR: uppsatt serdu
DAGENS LÅT: bytte nu till Fireflies som jag diggar!
DAGENS PLANER: försöka plugga och slappa! vilket jag delvis lyckades med..
DAGENS SAKNAD: måste säga Jonas! två månader sen nu.. känns mkt kortare!
DAGENS LYCKADE: att jag plockade upp allt från golvet och dammsög! :)
DAGENS MISSLYCKADE: att jag inte pluggade mera kemi, men kan faktist mer än vanligt! :)
DAGENS DROG: geisha
DAGENS KÖP: ingenting idag, men svarta jeans och geisha igår :)
DAGENS GODIS: geisha geisha!
DAGENS HUMÖR: trött, men snart ska jag pigga till mig!
DAGENS ORD: Har inte pratat så mycket idag, har mest sjungit med radion. haha
DAGENS BÄSTA: Ikväll
DAGENS SÄMSTA: Kemiboken

Som sagt, det var två månader sen jag såg Jonas (även J&N fast dem träffade jag på förra veckan) på deras spelning på Mosebacke. Saknar grabben faktist, men har snackat med han några gånger och det känns väl sådär.. Känns fortfarande konstigt! Men det är nog absolut påväg mot positivt igen! Det är bra :)


Uppdatering. Detta inlägget skulle jag publicerat igår kväll innan jag la mig, men internet hängde sig... Samma sak imorse när jag försökte så de sket sig då jag inte hann innan jobbet!
Jobbet idag gick superfort och FULLT upp hela tiden! Funfun faktist! :)
Snart ska jag nog plugga lite kemi om jag orkar och även läsa klart engelskatexten som jag inte hann göra igår! Jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0