Lessen i ögat..

Tjena hoppsan jag är trött!
Sitter vid datan och har städat mitt rum så fint!! :) Bäddat rent, dammsugit och plockat och rensat bort en "lådbyrå"... Känns bra! Bara skrivbordet kvar nudå... Hmm...

Jag måste berätta!! Jag har mitt nya favoritprogram som jag tittar på varje dag innan jag ska lägga mig.. Jon&Kate+eight... Alltså mamma, pappa och tvillingpar och sexlingar.. Därmed åtta barn... Skitsöta små ungar! (Jag är typ kär i Aaden om det är okej.. han är typ 3 år... HAHA) Så jävla söt!

Ahw! Han ser så jävla oskyldig och gullig ut.. GE MIG! :)

Men iaf... Häromdagen skulle jag söka på hur gammal mamman var för jag hade fått för mig att hon var 44, vilket hon inte var.. Utan bara 34 ;) Haha men iallfall... Så läste jag att föräldrarna hade skiljt sig!!! Det var typ i december allt blev klart... Ett jävla program och jag blev typ skitlessen!!! Haha... Så jävla söta ungar...
Det programmet ska jag analysera någon dag för er ;)
Aaden, Alexis, Leah, Joel, Hannah och Colin... Måste säga att de sista två ser man inte mycket av! Orättvist ;)

Nu ska jag hålla tummarna på att Jossan slår en pling... *Fingers crossed*
Snyggingen är tydligen på ingång... This must be good!

Back to business!

Yes, you have totally changed for me. I will bring it up next time. I certainly will. I must. For my own sake.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag ville gumman, det vet du! Men det var helt enkelt inte läge... Skynda dig att bli 18!

2010-01-11 @ 17:40:12
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0