snart är det slut

snart är jullovet slut och jag längtar redan till nästa... som jocke tror.. "det är snart jullov" fast det var två dagar efter höstlovet.. så man kankse kan tänka så nu också... snart är det lov igen.. snartsnartsnart....
mycket har hänt. i lördags träffade jag finaste calle och han är världens sötaste som fortfarande har på sig armbandet :') ahw.. det var en bra dag med lisa i e-tuna... love that place! -jag vet, jag vet!!! ERIKA! :) vet dock fortfarande inte hur han visste det.... hmmm.... ska tas reda på snarast :D

senare i veckan har jag hunnit med att träffa andra Lisa, chillat, vart hundvakt, klippt mig och hälsat på hemma hos Anna :) trevligt trevligt! sov där inatt och åkte hem samtidigt som Anna åkte till jobbet imorse... trött var jag.. men ska sova ut... på söndag! :) kanske...

mitt favoritprogram, Jon&Kate + eight sänds nu på tv4 i några timmar (?!) typ :D fast avsnittet nu.. såg jag för några timmar sen... lite segt.. men jag överlever! :)
förresten så kom jag på varifrån det underbara textstycket kommer ifrån.... tror med nästan all säkerhet att det är från Crash and burn... det är den låten som inte finns på youtube, som jag lyssnat på typ 10 gånger var för att hitta det.. men aldrig gjort.. så det är troligvis de... De sista klippen på datan ska även upp på youtube sen! så jag har något att göra på måndag och tisdag på Webbdesignlektionerna... ;)

fick även lön och marianne-candy från grannarna som jag var hundvakt åt :) nicenice. det är gott! speciellt med ett glas mjölk till ;)

time to rest a little bit! :) och imorn blir det äntligen till att åka till stallet!!! har faktist funderat några gånger på att sluta helt.. märker nu att jag längtar efter det... efter bara 3 veckor typ... hmm.. kan inte sluta än! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

kul med skola igen jue ;)

fin blogg :)

ha en bra dag<3

2010-01-08 @ 14:57:53
URL: http://eriih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0