this is how I want it

en härlig eftermiddag/kväll. så jävla värt.

Först skolan och sen blev det hem snabbt och sen iväg till stan! Möta upp Jossan och sedan vidare mot Elgiganten där Play skulle uppträda och signera! Det var trevligt! Vidare sedan mot Söders fina kvarter och in på donken för lite mat... Vidare över gatan och in på Lilla Hotellbaren, Jag tycker om det stället! Runt åtta tog vi plats vid scenen och även dörren. Två extremt snygga karlar traskar in och jag blir ju självklart överlycklig. Fick lite mysiga kramar, lämnade över födelsedagspresenter och ännu fler kramar och en hjälpande hand. <3 De blev glada och gick vidare in i folkmassan. En stund senare kommer Play upp på scenen, kör sina två låtar och där var det klart runt halv nio. Vi bestämde oss för att ta farväl från de fina ansiktena vi kände igen, och gå till tuben. Grabbarna grus stod först på listan av avsked och Nisse tackade för presenten. Tack så jättemycket för... den.. försenade... födelsedags.. presenten! :) Sjukt söt! Hoppas även på spelning snart igen! vi dealar som fan nu!!! Tog en kram av Jocke igen och nämnde Facebook... Jag ska se vad jag kan göra... ;) Nu hoppas jag på det bästa! Det betyder iaf sjukt mycket. Dem är fina. Sa hejdå till Danny på vägen ut och tog en bild tillsammans, haha, ut i kylan och in i tunnelbanans hemliga gångar. Några bussbyten på vägen och sen var jag hemma.
Som sagt, sjukt värd kväll och eftermiddag! Nu ska jag kanske kolla igenom svenskan lite.. Men jag borde egentligen sova.. Det blir strax det!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Söta pojkar, bra musik och mycket trevligt sällskap! 5 av 5 toasters!

2010-01-29 @ 16:26:42
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0