trött...

detta är helt onödigt. jag sitter i skolan utan lärare på lektionen, vi har prov imorn och jag fattar inte särskilt mycket... åt helvete me't.

helgen var lugn och bra! Let's dance i fredags (det var lite knäppt) stallet i lördags för ridning, mycket krångel och det blev malinka tillslut! gick bra och jag är HELT slut i armarna fortfarande.. haha! Åsa och jag bestämde oss, vi ska typ byta dag och framöver blir det troligtvis onsdagar kl. 21! jobbigt men ändå, så jävla mycket mer värt :)
jobb igår, 7-12 gick fortsomsjutton och hem och vila!

sitter på lektionen och tittar på fina klipp ifrån sommarn. tex. eskilstuna (som va bästa någonsin) och lite gamleby som va fint. "men sluta! jag har sagt att du inte ska köpa saker till mig!!"
jag längtar tillbaka och blickar framåt. snart gäller det och jag fortfarande otroligt stolt och lycklig.

jag har trott på dig sen första början, vetat vad du kan och alltid funnits där på ett eller annat sätt. jag vet att du förstår och att jag finns. jag vill visa min tacksamhet genom glädje. glädjen du sprider och som sätter sig inom mig. det är viktigt. för mig betyder det mer än allt annat.


If it all falls apart.
I would know deep in my heart.
The only dream that mattered had come true.
In this life. I was loved by you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0