Äntligen helg!

Nu har jag jobbat 2 av 3 veckor och det går superfort, vilket är skönt!
Hänt en del, har shoppat efter jobbet ibland, träffat Lisa som jag inte träffat på ett tag! och vart på andra Lisa's land med bästa tjejerna! Supermysig helg var det och så har jag hunnit med lite livemusik, jag älskar det!
I torsdags hängde jag i stan efter jobbet med Lisa och sen mötte vi upp Jossan! Lisa åkte för att bada med sin familj och vi gick till Pet Sounds Bar, gratis är bra... Speciellt för mig! ;) Träffade på grabbarna som är förjävla söta! Alltid lika glada och förvånade :) Gick sedan en promenad och hittade världens roligaste cykel-snurra... Där ska jag börja hänga! Fett bra med motion och så är det kul ;) haha!
Tillbaka till Puben och sen chilla innan giget började strax efter 22 Lite god dricka och sen bara njuta, ögonkontakt och leénden tycker jag om! :) Efter spelningen rusade vi snabbt iväg, Jossan hann med sitt tåg med fjuttiga sekunder och jag hann med bussen och kom hem strax före klockan 00. Uppe tidigt igår, klockan 6 och så skuttade jag ur sängen, hoppade i kläderna, på cykeln och uppför backen för att vattna blommor! Behövdes eftersom det vart så varmt! Ska nog ta en promenad upp senare och vattna lite till, har inte mycket annat för mig!
Imorse spenderade jag 3 timmar ute i solen/molnen för att få lite färg.. Råkade somna till lite men det var skönt att slappna av! Men det var lite molnigt.. Men ändå inte kallt vilket var bra :)
Ikväll ska jag över till Anna&Patrick som är här "hemma" för att käka middag :) Trevlans må jag säga!
Bjuder på en härlig låt och urgullig video!

Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker om dom och tycker om dig :) Trevlans kväll du!

2010-07-17 @ 18:50:24
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0