fantastisk. no words to describe

Jag har inte bloggat på några dagar för jag har haft fullt upp! I söndags var jag med Cicci i eskilstuna och tittade på grönwall&gänget. K-O är bäst! :) finaste grabben just nu, så himla gulle. pusspån :)

I måndags började jag mitt sommarjobb, och det är hur bra som helst! Sitter i webbredaktionsgruppen och lägger i princip ut saker på nätet, helt okej för mig! Idag har jag & Lina försökt göra en flash-animering.. Det tog oss ett par timmar att ens förstå programmet... Sen efter 7 timmars arbetsdag fungerade det helt okey! Vi är bäst helt enkelt! :D

Och idag så blev jag så lycklig.. Klockan var strax innan halv fyra, inne på facebook och kollar... Supernova lägger upp en länk.. Jag dampar lite lätt och tar med mig datan+hörlurar och går och sätter mig i ett hörn. Nu stänger jag bort omvärlden, tänkte jag. Oj, va bra. Kollade igenom videon 1½ gång och under resten av andra halvan går jag tillbaka till stora rummet och tittar ytterligare gånger.. Jag blir så stolt. Jag får en klump i magen, tårar i ögonen, en lycka inombords som bara växer. Detta gjorde verkligen min dag, verkligen JÄTTEBRA slut på en halvokej eftermiddag... Snackade nyss snabbt med Jonas, och nämne att det var en ASGRYM VIDEO! och han tackade & tyckte det var kul! :) Tydligen skulle han klippa Nisse så han kilade iväg... Han som redan tyckte han hade kort hår... Haha spännande! :) Skrev även grattis i förskott till honom, så vi får se vad&om han säger något när han kommer tillbaka till datan. Nu ska jag byta om och ta med mina hundar ut på en promenad! jag ska klara detta!

Kolla in den underbara videon!! :) NJUT, bara NJUT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0