fina fina fina fina fina fina nisse.


en av jordens finaste, mysigaste, charmigaste och underbaraste människa.

Ser så fruktansvärt mycket fram emot nästa fredag. blir så fetans bra.

-Heej! :)
-Hej! .... Va kul att se dig här!! :)
-Va kul att se DIG här.. :)
-Jag är inhoppare ibland :)
*kram*
*på med ringen och hälsa på Lisa* -Nisse! :)

Lite snack om nästa fredag... :) tog kort också..
-Nu tar vi bilderna snabbt!!
-Neee....?
-Nej såklart inte! :)

-Men du kommer dit eller? :):)
-Självklart, vad tror du om mig? :)

-Tack! Va gullig du är! :)
*Bamsekram*

-Jag vill prata med dig sen Nisse...
-Vaaad... saaa... duuu?
-Jag vill snacka :)

När han va klar tittar han upp på mig och ler, och då hände det bästa på hela kvällen. En mamma och sitt barn kommer fram till Nisse.
-Kan du skriva här till min dotter, Darin?
-Men... ehm.. Jag är inte Darin...
-Vem är du då?
-Jag spelar bara med honom... :)
Samtidigt dog jag av garv. haha
Nisse skriver lite till och tar kort med en liten tjej. urgulligt.
Tittar på mig.
-Vad var det du ville? :)
-Asså... Har du kvar samma mail som förut?
-Nisse........
*visa @ med fingrarna och vara allmänt gulle*

Gullet va bäst. så jävla bra överraskning.
Tack Lisa för att du ville åka, och att jag åkte iaf ;) haha
Man ska inte lita på människor man mailar med!
Jag ska maila Nisse och fråga nästa gång!
:)
Puss nu ska jag fixa i mitt rum.
Hoppas ni orkar läsa detta...
När allt kommer på olika rader :)
Men det är fint.
För Nisse är finast i världen.
Bäst.
Tack.
<3



Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och den var intressant att läsa!



Sköt om dig. kram!

2010-08-01 @ 16:36:46
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0