imorn är det en stor dag!

Om mindre än en timme.. Då blir det fredagen den nionde juli tvåtusentio. En stor dag för en viss person, en speciell person för mig.

Jonas Hermansson, fyller trettio år... Förstår ni, 30. Alltså trea&nolla och detta är stort.

Grabben har betytt mycket i över tre år nu och jag förstår inte att tiden gått så fort. Nyss träffade jag honom på Heron City's parkeringsplats... och han vara bara 26 och skulle fylla 27... Lilla gubben!

Jag känner en känsla inombords. Det känns bra!
Jag har köpt några småsaker till honom, som jag funderar en del kring! Vad är för mycket och vad är onödigt, vad kommer han använda? och först&främst, VAD vill han ha... Han blir ju så himla "sur" på mig när jag köper saker till honom och säger till mig på skarpen, men vad ska jag göra... ;) Grabben är såpass viktig för mig, ärligt, så jag kan faktist tänka mig att lägga någon hundralapp på honom, till honom, en gång om året.
Men grabben är fin ändå! haha, så jag ska fundera kring presenterna.. Har säkert någon vecka eller två iaf att fundera! Tänkte faktiskt fråga honom... Blir nog enklast så! Vill absolut inte vänta tills kanske sep-okt för att lämna det... Nej, någon vecka kan jag vänta, men gärna inte längre! Jag hoppas det där löser sig!

Nu ska jag skutta in i duschen och förbereda mig inför sömn så jag är utvilad inför den sista jobbdagen denna veckan! Veckan rann på som smör och det har gått fort och det har faktiskt varit roligt! :) Imorn blir det waka waka för hela forum... och hela världen jublar! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0