jaha, sen när blev engelska likt indonesiska??

Godmorgon.
Snart ska jag gå och lägga mig igen och vila lite :)
Gick in och kollade på facebook och möttes av detta:

och jag bara undrar sen när engelska och indoneiska är lika varann?
Det var något nytt!
Nu ska jag vila lite.

+ att jag drömde om lilla söta fina K-O inatt! ojojoj va söt&fin han är..
Ropade på honom... han går mot mig... typ snurrar eller något och i snurren tar han av sig tröjan :D he he he :)
Me like. tihi

Man kanske inte ser så bra.. Men tycker ni han är finast med fixat eller ofixat hår?
Själv tycker jag att han ser skitball&snygg ut i det fixade, och i det ofixade är han liksom.. mer casual, söt&mysig! :) AHW
 
oavsett, titta bara så fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0