listen to me say.

Idag har vart en bra dag!
Övningskörde med pappa till sickla, fixade äntligen mina lurar... så jag fick ett par nya blå-lila najsiga lur's!! :) *glad* Åkte sedan vidare in till slussen, mötte upp Cicci och tog en tur till Medis (som vanligt) Gick till Denniso för lite lunch, en kycklingsallad senare (och vi lämnade stället sist när vi kom nästan först... bra jobbat! som vanligt..) Rullade mot centralen, JÄVLA massa krångel... aah HATA!! så tillslut löste det sig med att jag fick betala 14 kr mer än Cicci som bokade sin biljett endast 30 minuter innan, att det alltid ska krångla till det. Jävla Prio-kort som förstörde för mig också. det var bara det fucking felet. HATA.
Iaf, den 29 augusti rullar vi till köping för att se världens finaste gitarrist med "huvudartist" haha :) Blir nog nice! Hela resan+inträdet går ju bara på 209 kr så det känner jag är okej faktiskt! Jävligt okej för att få se Kalle... eheheh DAMN säger jag bara :)

En till bra nyhet, nästa fredag rullar jag och Frida iväg, och förhoppningsvis några till, mot Nyköping för att se Treadstone lira litt... ÄNTLIGEN på en utescén.. så jag hoppas det blir hyfsat gött väder och att jag får några fina kort på grabbarna som en trio... Har ju bara från krogarna där bilderna blir sugiga som en laktits-napp liksom.

Imorn blir det chill, på onsdag rullar le familia iväg till Norrköping&Kolmården för att se på lite djur, spännande!
Torsdag blir också chill (än så länge) och på fredag så åker jag och Lisa till Malmköping för att se Le Darin, himself ;) haha Tråkigt att inte någon av mina grabbar va med.. Men kul att komma bort lite ändå!
Så det blir en del resor under veckorna nu och det gillar jag!
Norrköping, Malmköping, Nyköping, Göteborg(köping) och även riktiga Köping utan inget innan. Alla dessa -köping städer.. Har de verkligen inte bättre fantasi än så?

Nej minsann, jag ska iallafall hitta på vettiga namn till städer när jag får mitt eget land.


bjuder på en liten snygg bild på grabbarna..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men det är inget Köping i Gävle och hit ska du ju också snart :)

2010-07-26 @ 20:38:23
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0