nu rullar vi iväg!

Snart ska jag, pappa och åsa åka till Ikea och även någon prylbutik som innehaver en finfin TV som jag ska få :)
Hoppas på att jag hittar lite lådor till rummet, som kan stå i min byrågrej och även på min hylla.
När jag kommer hem har jag förhoppningsvis en Tv med aningen större skärm ;) skulle vara bra att kunna läsa texten när man ska sova också...  :) så blir det extern DVD som vi har sedan innan.. Den jag har nu är en tjock liten tv... Inte alls stor skärm på, men med inbyggd DVD som krånglar ibland... Så detta blir nog bra uppdatering! Ska småkika lite på kameror och kanske en bärbar data. Fast jag tror kameran ligger högre upp på önskelistan av vad jag ska göra med min lön.. När jag nu får den..

Berättar mer sedan :)
Måste även hitta klippet när LS-Robert dricker mjölk?! Jag missade nog det... Jag skulle lätt klå honom ;) Eller vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

sv: Ja men så är det :) jo jag jobbar på det nu så bilder kommer upp inom kort :)

2010-07-29 @ 19:28:35
URL: http://capricorn.devote.se
Postat av: Bella

sv: jepp, tur det är bra för nått :)

2010-07-30 @ 06:01:25
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0