snart är det söndag :)

jag längtar tills söndag! på söndag rullar jag och min bästa vän till eskilstuna och parken zoo.
EG kommer spela där, och hans fina fina gitarrist Karl-Ola är självklart värd att åka dit för! gjorde ett rött armband igårkväll som han ska få tänkte jag :) jag och sarah tänkte även göra en skylt... får se hur det blir med det! :)

Pappa skjutsar oss, vilket resulterar i att det blir billig bensin.... :) och jag fick en inträdesbiljett i billys påsen, svinbra att småbrorsorna (som är 15 men ändå små) det! så inträdet som skulle gått på mellan 130-190 spänn är kirrat! behöver alltså inte ljuga och säga att jag är 16 :D

Ser verkligen fram emot söndag... Vill se hans reaktion och jag vill ha KRAMAR! ;) haha gulle. han är finis till tusen!! Han spelade med EG igår morse på barnkanalen.. under hans lilla solo kom det några tårar... ehm, ILLA! haha jag har fan träffat grabben typ 2 ggr och sett han typ 4-5 ggr... Men jag trivs! någonstans måste det ju börja, och jag hoppas att min lilla "ersättare" under sommarn istället för J&grabbarna inte fastnar för hårt i mitt hjärta.. då kan det bli jobbigt ;)

Nu ska jag snart fika med familjen, jag och smågrannarna slängde ihop en rabarberpaj idag.. supergott!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linneai

Hej fin blogg du har. Ja jag längtar också tills på söndag! :)

2010-07-02 @ 21:34:29
URL: http://llinneasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0