would you promise me

En liten gullig låt jag hittade nyss när jag lyssnade lite på Jesse McCartney... Ska nog lyssna lite på honom i några dagar och se om hans nyare låtar är bra :) Gillade några av hans låtar för några år sedan, får se om det sitter i!
Nu ska jag lägga mig och göra mig redo för den sista jobbveckan, HÄRLIGT! Och jag räknade att om jag bara kommer att tjäna 5536 i höst så behöver jag inte skatta nu :) Så det blir grejtans det! Så om jag skulle tjäna mer/hitta nytt jobb eller liknande så behöver jag bara skatta på det över 18000 :) Jag är litt' glad just nu!

Ett + på detta är att Mamma troligtvis kunde skjutsa den 30 när Darin (och förhoppningsvis Jocke) spelar i Malmköping, så det blir grejtans! Tar med mig fina Lisa (hoppas jag?!?!) och ska kanske fråga Cicci så blir bensinen billigare också :) superb! Tycker om resor! :)
Nu ropar sängen på mig! Kanske bloggar och tipsar om låt imorn om jag får riktigt riktigt tråkigt på jobbet ;) hmm... med stor sannolikhet kommer det att hända ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

jaaa jag vill gääärna följa med! ska dubbelkolla och så, men jag är nästan bombissäker på att jag kan :D 30 är en fredag va?<3

2010-07-19 @ 15:48:19
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0