all I ever do is follow you on facebook.

Just nu är jag supertrött! Har tittat på film i ca 1½ timme, vilket jag annars ALDRIG gör.. Men jag lånade Patrik 1,5 av Lisa häromdagen och hade inget att göra, så jag vilade samtidigt som jag tittade.
Jag blev faktist riktigt besviken över att det finns människor som reagerar på det där sättet angående bögar. Jag själv kan tycka att de flesta bögar oftast är riktigt snygga och är precis som vanliga människor de också!
Det känns bra att jag inte har några "fördomar" eller liknande emot bögar och det är jag ganska stolt över. Människor är människor! Korta, långa, tjocka, smala. Gifta, skilda, ensamma & intresserad av samma kön.

Det var min seriösa sida för idag ;)
Nu ska jag nog slänga i mig något litet att äta, byta om och sen så åka till stallet! Näst sista gången för terminen, ska önska hästar till nästa vecka då det är hopptävling! Självklart ska jag önska Fabbe.. Får se hur det går med Sambo idag så kanske han får bli en kandidat... Gick ju suveränt med honom på hoppningen när jag hade han första gången!

Idag har jag umgåtts med Lisa några timmar på förmiddagen! Jag vaknade tidigt och solade 2 timmar, så ringde Lisa så efter ca 30 minuter var hon här så gick vi och badade med Ebba! Ruskigt kallt där eftersom träden skymde solen, så vi gick hem igen och solade och käkade kladdkaka :) Tog en promenad med Ninja och lämnade av Lisa på vägen som skulle hem och städa badrummet, wihoo ;) HAHA ruskigt roligt!

När jag kom hem fick jag leka elektriker... Proppen till mitt, brorsornas rum och toaletten hade gått, så gick börja leta efter problemet... Gick ut till "huvudkontoret" och letade. Kollade efter fel i källarn också. Men det slutade med efter att jag bytt 6 säkringar så tog jag den sista och bytte den med, och självklart var felet där! Ruskigt roligt... Så jag fick iallafall igång det igen! :) Så ungefär en timme senare, 7 säkringar och en hel del bilder på kameran eftersom jag inte nådde att se. Så klarade jag att fixa problemet! :) Självklart med pappas hjälp i luren... ;)

Igår var vi ju och spelade tennis uppe i centrala parken. Ruskigt trevligt att skutta omkring där i två timmar! Sen blev det nudlar och lite Eva&Adam film hemma hos Lisa, samt chokladbollar :)

Nu måste jag sätta igång här!
Fler bilder på Karl-Ola kommer imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0