don't let me go.

Idag har vart en bra dag! Spenderade några timmar i sickla med Lisa och vi shoppade järnet :)
Blev en del söta saker på rean så det var värt! :)
Just nu sitter jag och tittar på tv och håller nästan på att somna, väntar på middag och päronen är inte ens hemma ännu.. jag är hungrig!

Jag och Lisa diskuterade lite över vad och om jag ska köpa till Jonas... Får se vad det blir... Har några små idéer.. Men svårt att veta ändå va han kommer använda, bli glad för och inte känna sig "besvärad" över.. Alltså någonting som han ABSOLUT inte vill ha... Vi ska kika lite på måndag! :)
Hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för en mysig dag :) hörs om måndag <3

2010-06-19 @ 13:04:04
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0