don't walk in front cause I wont follow.

En liten rad ur en av de bästa låtarna som finns ute just nu!
Grabbarna släppte sin singel igår, äntligen! Bara en månad sent ;)
Jag blir så otroligt stolt. De klättrar på sålda låtar under Rock-kategorin och sist jag tittade låg de på en tredje plats. TREDJE förstår ni?! Runt 5 på eftermiddagen låg de 6:a efter ca 40 minuter tittade jag och de låg 5:a! :) Underbart... Det går uppåt!
Jag fick ett nytt bankomatkort idag, som jag kan handla med på nätet!! Självklart blev mitt första köp grabbarnas låt! :) Har lite problem med att få den till telefonen, eller den ligger där men vill inte spela upp i mediaspelarn.. Hrmmpfh..
Jag är iallafall glad!
Imorn tar min bästa vän studenten, självklart ska jag vara där!! :)  Har fixat lite fina presenter till henne också.. hehe :) Hoppas hon blir gladis!!
Nu ska jag lägga mig och titta på tv med en kopp T :)
Godnatt!

Funderingar jag hade under eftermiddagen kring grabbarna
Jag är så stolt och glad. Jag vill all lycka i världen till er och att allt kommer gå så jävla bra. Ni kommer lyckas. Jag tvekar inte en sekund. Men samtidigt funderar jag på hur allt kommer att bli. Jag vill ha kvar (speciellt en) som "min"... Grabben som knappt någon vet vem det är och som jag bara kan... helt enkelt vara säker på. Jag vet ärligt talat inte hur det kommer bli. Hur allt kommer att förändras. Till det bättre eller till det sämre? Får jag välja? Jag vill bara visa hur glad jag är för eran skull. Jag saknar er, det gör jag verkligen. Nu vill jag bara ha höst. Spola över sommaren och bara låt det bli September. Jag fyller 18 och ska bara njuta av det, förhoppningsvis "med" er. Det är det jag har längtat efter. Det är det som att alla pusselbitar bara faller på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0