inget bloggande för min del

Nepp, jag är inte på bra humör.
Nästan ingenting är bra nu, så jag skiter nästan i allt.
Orkar inte tex. att blogga eller så.


Gick superdåligt igår på ridningen, hoppade bana och hade Herkules som jag inte haft sen typ första lektionen i januari... Han är så jävla förändrad! Antar att det blir så när de blir ridskolehästar...
Hoppas inte att jag får honom på tisdag iaf.. Hoppas på Fabbe eller Buckas!
Varför önskade jag inte Buckas till igår?! Pantskalle liksom. Dumt.
Aja nu ska jag fortsätta slappa.
Jag har iaf hunnit med att sola nästan 4 timmar nu på förmiddagen och även bakat en rabarberpaj... Det är ju som sagt midsommar imorn..

Nej "godnatt"
och jag saknar mina fisar som åkt iväg utomlands!

Hur svårt kan det vara att svara på ett jävla mail. Dum dum dum dum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0