karl-ola, the man!

wow, idag var en bra dag!
jag mötte upp cicci i slussen vid kvart över ett ungefär :) vi tog oss till medis och går upp.. går mot ringen och allt.. och vem kommer inte gående då om inte erik grönwall och hans fina gitarrist karl-ola!
Erik hälsar glatt på oss och Karl-Ola pratade i telen.. han tittar på mig efter en liten stund och ler mot mig :) så la han på och jag ba: känner du igen mig? han ba: aah, fast jag vet inte varifrån!! jag ba: ehm. från när han spela i kungsan.. *peka på erik* och jag sa att du va snygg... han ba: jafan! juste :):) erik ba: var det du som frågade på hemsidan va han hette? jag ba: äh, nje inte direkt va.. och erik ba: fan, då har du fler fans! ;)
och sen typ snacka vi lite om allt möjligt, bla ciccis tatuering! sen gick dom..
Vi gick vidare upp mot tatueringsstället och bokade tid! ungefär 30 minuter senare skulle vi vara tillbaka.. vi gick till nytorgsparken och chillade med en glass.. när vi ska gå lite ser jag Karl-Ola bakom en buske.. Erik går framför honom och in på 7eleven... När vi väntade där mittemot så kom Karl-Ola ut från 7eleven, och så vinka han asgulligt typ skitlänge :) gulle han!! Sen gick dom vidare uppför gatan... Sen gick vi samma väg och vidare till en annan gata och kollade småaffärer! Hittade en ASBALL nyckelring.. men kostade 198 spänn så nej. Vi gick vidare för att sedan komma till en annan bakgata och gå till tatueringsstället.. Vem kommer bakom oss då om inte Karl-Ola igen... Efter en stund säger han: blev det ingen tatuering? vi ba: jo om en kvart.. :) ni får hålla tummarna då! han ba: det ska vi ABSOLUT göra! och så frågade jag: vart ska du då? han: jag ska till musikbörsen och köpa lite strängar... vi vinkade hejdå och så gick vi vidare ;)
In i tatueringsstället för att pryda Ciccis handled! Jag skissade upp två bokstäver för ett tag sen när vi pratade om det, och så fick hon den av mig igår. Hon tyckte om den, så hon lämnade den idag :) Så han gjorde ungefär exakt så som jag hade gjort den, gjorde om några småsaker. Men nästan samma, så det gjorde mig glad :)
8 minuter senare var det klart och det blev superfint! Bild kommer säkerligen på hennes blogg då jag tog ett antal ;) hahaha!

Nu har jag bytt om till ridkläder, dövarmt! och ska snart rulla ut till stallet för terminens sista lektion.. Blir något galopparbete för Andrea, superskoj avslut! Hoppas på en häst jag tycker om :) haha

Vi hörs senare om jag inte dör av värmeslag!! :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hahah neej :o Den är snygg och bäst!!

2010-07-01 @ 20:29:34
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0