knock knock knock, are you answering the door or not?

refrängen ur Kims underbara grymma låt! love it!
Fick mail häromdagen och hämtade ut den igår, perfekt på hans födelsedag :)

Det blev galapremiär med Jossan på kvällen, en del kännigendisar. Det var trevligt! Bla. Alice från idol och Paul Haukka satt på raden bakom!

Igår kväll kollade jag på Tra&Liv och såg att det var ett program som hette "Kate berättar" typ, där iallafall Kate berättade om hur allt var nu och om separationen till Jon osv.

Om ni läst min blogg ett tag så har jag berättat att detta är mitt favoritprogram! Jag älskar verkligen det, barnen är så gudomligt söta och jag håller fortfarande på att lära mig vem som är vem, förutom tvillingarna och mina STORA favorit Aaden. Så jävla söt! Ge mig honom!

Jag fick sån jävla medkänsla när hon berättar hennes sida av historien. Grät en skvätt och bara vill spola tillbaka och ändra så allt blir bra för dom! Det som tog mest var när Kate sa: "Jag vill ha den gamla Jon tillbaka" och när reportern frågade om hon fortfarande älskade honom. Då svarade hon: "En del av mig kommer alltid att älska Jon"

Gud vad jag bara vill. Göra det bra för dem, men det går ju självklart inte.. Jag ska leta upp vart jag kan köpa Kate's bok och kolla vad det är för något, kanske det blir sommarens bok?

Nu ska jag fixa vidare mig, ska gå om 30 minuter!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0