men fina fina du!

Kollade på ettan nu medans vi käkade efterrätt...
Darin sjunger och vem står inte bakom honom och spelar bas om inte Jocke? Fina fina Jocke!
Ska nog maila honom.. Fråga lite vart han spelar i sommar! :)
Åh, saknar honom. (får tårar i ögonen som jag blinkar bort)
Jag hoppas verkligen att träffa honom iallafall ett par gånger i sommar!
Ska vänta med spänning tills det kommer upp på nätet så jag kan titta på hela låten :) såg bara slutet!

Goodnight.

Oh it was easier before I loved.
I can't live without you.
Set my goals around you.
Takes a little extra time.
But it all works out

Kommentarer
Postat av: Runya

Vilken monopolpjäs spelar du med? Svara på min blogg:) Kram

2010-06-20 @ 19:59:51
URL: http://runyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0