men vad faaen!!

Idag tänkte jag, idag blir jag "klar"
Idag åker sidan upp tänkte jag när jag gick hem från skolan.
Men icke sa nicke. Jag måste ändrat något nu på sista lektionen, för det vill verkligen inte!
Jag laddade ner SSH nu och det står att jag har det i 44 dagar till... Riktigt bra... Not.
Jag ska ta gymnasiebussen imorn vid nio så får jag fixa det innan vi börjar med avslutningstjosan!
Himla störande måste jag säga. Jag trodde också att jag hade alla färdiga filer på mitt USB minne.
Men inte det heller. Jag ska ta med det imorn och lägga över allt också! Så jag har det hemma!

När jag kom hem från skolan iaf så gick jag ut med Ninja. Vi gick raskt och joggade även ibland.
Jag blir mer peppad när jag vet att vi båda behöver det. Efter det så la vi oss på gräset och vilade en stund.

Fick veta på lite betyg idag. De flesta VG, 2 G och 1 MVG tror jag att det blev! Det räcker för mig.
Bara jag klarar kursen så blir jag nöjd.
Hade betygssnack med två lärare igår. Båda hade märkt samma sak osv.
Snackade även idag med H. Damn. Jamen det var ju, okej. Jag kan behöva sånt där ibland.

Nu ska jag slappa och inse att jag har sommarlov! + att jag måste städa rummet... Jag hittar faktiskt ingenting! Men det blir senare! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag planerar att blogga nu ;) haha, men du har ju träffat mig varenda dag där här veckan behöver du bli uppdaterad på bloggen oxå? ;) puss <3

2010-06-10 @ 16:51:43
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0