Nu blire hajk!

Såpp, färdigpackad! Nu ska vi strax rulla ut till Lisas landställe och hajka lite :) Ska fira att det äntligen är sommarlov, skönt att bara ta det lugnt utan stress och "måsten"
Idag fick jag med mig ALLT från Webbdesignen på USB-minnet, så jag hoppas att jag kan lösa hemsideproblemet... Blir så arg! :( Men ska försöka fixa det imorn, sen är det bara att visa det för Jonas :) Ser fram emot det! Det är trots allt min första sida, hoppas att jag kan lära mig mer i höst och kan leverera en GRYM sida! :)

Ska fixa det sista, sen hörs vi kanske imorn! :) <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

På en personalfest i Enskede :)

2010-06-12 @ 22:52:22
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0